درباره MSB

جکش هیدرولیکی msb

درباره MSB

شرکت MSB به عنوان تولید کننده برتر چکش های هیدرولیکی و نیز رنج وسیعی از تجهیزات جانبی انواع بیل های مکانیکی در جهان و متخصص ترین شرکت در بین تمام شرکتهای سازنده چکش هیدرولیکی در کره جنوبی شناخته می شود.
تجربه بیش از دو دهه در طراحی و تولید پیشرفته ترین چکش ها ، ثبت بیش از 14حق اختراع انحصاری در بکارگیری همزمان گاز و هیدرولیک در تولید چکش ، دریافت گواهینامه معتبر CE جهت واردات محصولات به کشورهای عضو اتحادیه تجارت آزاد اروپا با تکنولوژی و استاندارد روز اروپا،صادرات به بیش از 50 کشور در سراسر جهان ،دلایل محکمی بر تائید کیفیت فوق العاده بالای تمامی محصولات این شرکت می باشد.
چکش های سری AT (فول هیدرولیک با طراحی پیشرفته) ، چکش های سری MS (فول هیدرولیک)چکش های سری SAGA (گاز هیدرولیک) و همچنین بالغ بر 12سری دیگر از تجهیزات جانبی بیل های مکانیکی ، شرکت MSB را در صدر تولیدکنندگان این گونه محصولات قرار داده است.
طیف گسترده محصولات ، راندمان بالای خط تولید ،ارائه خدمات پس از فروش در سراسر جهان از طریق نمایندگان فروش ، مشتری مداری و نیز تغییر مشخصات فنی در طراحی محصولات بنا به درخواست مشتری، ازجمله اقدامات شرکت MSB در پشتیبانی محصولات خود در سراسر جهان می باشد.