لیفتراک های سری 7 هیوندای

لیفتراک 16 تن دیزل

لیفتراک های سری 7 هیوندای

لیفتراک های سری 7 هیوندای با استفاده از سیستم Cutting-Edge 3D ارتقاء یافته اند و یک خط تولید اتوماتیک, تمامی لیفتراک های موتور احتراقی و برقی را مونتاژ می نماید. لیفتراک های سری 7 هیوندای پس از انجام آزمایشات گوناگون عملکرد محرک و دوام, تولید میشوند و در سراسر جهان با ویژگیهای ایمنی با استاندارد بالا و قابل اطمینان بودن شان, شناخته می شوند.

لیفتراک های موتور احتراقی
لیفتراک های موتور احتراقی سری 7 هیوندای دارای طراحی زیبایی هستند که باعث میشود کار با دستگاه برای اپراتور راحت بوده و نیز دستگاه بازده کاری عالی داشته باشد . رنج ظرفیتی لیفتراک ها از 5/1 تن الی 16 تن توسعه پیدا کرده است. ایمنی,قابلیت اطمینان و نگهداری لیفتراک ها, به نحو چشمگیری ارتقاء پیدا کرده است . لیفتراک های موتور احتراقی سری 7 هیوندای با موتورهایی که آلودگی صوتی و زیست محیطی کمتری ایجاد می کنند, عرضه شده اند.

هماهنگی عالی مابین اجزای محرک باعث مصرف کمتر سوخت و بازده بیشتر میشود. لیفتراک های موتور احتراقی سری 7 هیوندای در هرگونه شرایط کاری سخت ازجمله کار در راهروهای باریک , بار زدن و بارگیری بارهای سنگین و غیره, عملکرد عالی به شما ارائه می دهد. قابلیت اتصال طیف وسیعی از دکل های انتخابی جهت متناسب نمودن دستگاه با هر نوع کاربری, وجود دارد .امکان استفاده از گزینه های انتخابی دیگری نیز از جمله کابین و لاستیک بادی جهت این دستگاه ها وجود دارد .

 

لیفتراک هیوندای 3 تن دیزل مدل 30DT-7

 

لیفتراک های برقی
لیفتراک های برقی سری 7 هیوندای , حجم و ظرفیت کاری شما را بالا می برد. این دستگاه ها از بهره وری کاری بهتر و نیز نوآوری در زمینه جابجایی مواد, برخوردار می باشند . لیفتراک های برقی سری 7 هیوندای, با محیط زیست سازگار بوده و نیازهای کاربران را با استفاده از فن آوری به روز هیوندای, برآورده می سازد.
کنترلر AC بکار رفته در این دستگاه ها, بی صدا بوده و کاملاً قابلیت کنترل بسیار بالای دستگاه را فراهم می نماید و دستگاه را در برابر نوسانات ولتاژ و گرمای بیش از حد, محافطت می نماید . کابین اپراتور, جادار است و طراحی ادوات کنترل داخل کابین به نحوی است که ایمنی و راحتی اپراتور را حفظ می نماید . صفحه نمایش LCD سیستم خود عیب یاب دستگاه, در تاریکی کاملاً خوانا است . این سیستم خود عیب یاب, بطور اتوماتیک تمامی خرابی ها و خطاهای دستگاه را چک میکند و با یک شاخص یا پیغام روی صفحه LCD, اپراتور را آگاه می سازد . بمنظور راحتی اپراتور, در لیفتراک های برقی سری 7 جدیداً توسعه یافته هیوندای امکان تجهیز لیفتراک به امکانات گوناگونی از قبیل کنترل لیور جو استیکی, امکاناتی جهت دستگاه هایی که در سردخانه کار میکنند, امکان جدا سازی جانبی باطری و سیستم ضد انفجار UL certified EE class, وجود دارد.

لیفتراک هیوندای 5/2 تن برقی مدل 25B-9

لیفتراک هیوندای 2/5 تن برقی مدل 25B-9

شرکت صنایع سنگین هیوندای, رضایت مشتریان را در سراسر جهان بواسطه کیفیت برتر و خدمات با استاندارد بالا,کسب نموده است. شبکه جهانی هیوندای شامل 470 نماینده در 100 کشور می باشد که تحویل سریع, به موقع و دقیق قطعات و ارائه خدمات پس از فروش مطمئن به مشتریان را انجام می دهند . شرکت صنایع سنگین هیوندای با افتخار, لیفتراک های سری 7 خود را به شما معرفی می نماید .
باهم ,آینده بهتری می سازیم